Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2010. december 1., szerda

Barni versei

Barni nagyon szeret verset tanulni, és főleg mondani, úgyhogy az oviban tanult verseket, sokat halljuk idehaza is :)
Két őszi versike, sajnos nem a legjobb minőségben...:

http://www.youtube.com/watch?v=9nxmiQ3tGUY
http://www.youtube.com/watch?v=7_HMKFJBFR8

Azért édesek, nem? :)

1 megjegyzés:

  1. Szia, Lentebb említetted, hogy van egy jól működő imacsoportotok. Szeretnék imatámogatást kérni tőletek: Csenge hitben járó barátaim 4,5 éves kislánya. Ma reggel tudtam meg, hogy leukémiát diagnosztizáltak nála. Most a gyógyuláshoz vezető utat járják, és mindannyian hisszük, hogy a mi Urunk hatalmasabb minden bajnál, betegségnél. A legtöbb, amit tehetünk, az az imádkozás.
    Azon gondolkodom, hogyan lehetne nekik jól segíteni. Majd jó lenne őket pénzzel is támogatni, de azt nagyon meg kell szervezni.

    VálaszTörlés