Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2023. október 19., csütörtök

Bezártuk a tanévet

 A tanév zárása sok örömöt hozott a gyerekeinkkel kapcsolatban. Mindannyian nagyon szép eredményeket produkáltak. Janka a vizsgái után Pesten, a Természettudományi Múzeumban végezte a gyakorlatát, ahol megbízást kapott egy  paleontológiai kutatásra, amiből egy tudományos munka mellett a szakdolgozatát is írja majd. Barni kitűnően zárta az évet, kitűnően érettségizett, sikerült a német középfokú nyelvvizsgája és mindenféle jutalmakat is kapott. Felvették Szegedre, mérnök informatikus szakra. Kis izgalom és bénázás után végül sikerült bejutnia abba a kollégiumba, ahol Janka is lakik. Márti is ügyes volt, jelesrendű bizonyítványt szerzett, az osztálya egyik legjobb tanulója. Klári kitűnően zárta az első évét Kecskeméten. Emellett játszott a kolis zenekarban és diákpresbiternek is megválasztották. Csillag elballagott a bölcsiből és nagyon büszke volt rá, hogy most már nagy óvodás lesz. Egész nyáron azt kérdezgette, mikor mehet már az oviba, nagyon várta. 

Hála értük Istennek! 🤗💖









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése