Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2023. október 19., csütörtök

Aqvarell - az új hobbi

 Nyár vége felé leltem rá. A YouTube-on találtam egy csatornát, egy horvátországi fiatal hölgy tanít festeni, mutatja be munkáit nagyon jól érthető angolsággal. A neve alapján akár magyar származású is lehetne, de ki tudja? A lényeg, hogy kedvet kaptam tőle, aztán vásároltam hozzá kellékeket, s alig vártam, hogy kipróbáljam. Az alkotótábor alatt sikerült is, ajándékba készítettem egy képet. Aztán nekiláttam karácsonyi képeslapokat festeni - ez még folyamatban van, hiszen sok kell belőle. Nagyon élvezem, kikapcsol, felüdít, felfrissít a festés, bár nem vagyok valami nagy talentum ezen a területen. De igyekszem figyelni, hogyan kell ezt jól csinálni, aztán majd alakul valamerre. Végülis nem célom, hogy festőművész legyek.  




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése