Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2021. október 10., vasárnap

Tanévkezdés

 Janka Szegedre költözött, az evangélikus kollégiumba. Nagyon tetszik neki az egyetem, geológiát tanul. Élvezi a sok újdonságot, ami körülveszi, jó barátságba került a csoporttársaival, szobatársaival is. Terepgyakorlaton (Mecsek-Villány) sok érdekes követ gyűjtött. Betagozódott az egyetemi gyülekezetbe is. Barni 11.-es, továbbra is Kecskeméten, igyekszik újra felvenni a fonalat, ami ennyi online oktatás után nem egyszerű. Márti nyolcadikos, kézilabdázik, pingpongozik, zongorázik és kamasz. De ez mind rendben is van így. Barnival együtt lelkes tagjai a most indult ifjúsági csoportnak a gyülekezetben. Klári hatodikos, zongorázik, elkezdett fuvolázni, pingpongozik. A két pingpongos leányzónk ügyesen szerepelt a körzeti diákolimpián, továbbjutottak a megyei fordulóba. Csillag nehezen tűri, hogy a nagyok nincsenek itthon. Könnyebb, amikor jó idő van és ki lehet menni az udvarra, ott nagyon szeret játszani. Nehezebb, amikor esik az eső, mint mostanság elég sokszor. Szeret könyveket nézegetni, mesét nézni, építőkockázni, rajzolni, muzsikálni. Apa továbbra is odaadóan végzi iskolai feladatait. Én csak lassan szivárgok vissza az iskolai életbe - az énekkarral már dolgozok, és készülök a visszatérésre új segédanyagok kidolgozásával. De az iskolai rendezvényekben is részt veszek - interaktív játékok készítésével például. Az elmúlt héten orgonabemutatót is tartottam. Néhány rövid darabbal mutattam meg az orgona különféle hangzásait, aztán a gyerekek megnézhették az orgonát belülről is, miközben elmondtam nekik, hogyan működik. Nagyon élvezték. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése