Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2021. október 26., kedd

Geoládázás a gyönyörű őszben

 Milyen jó, hogy van őszi szünet! Ismét meglátogathattuk anyósomat, és közben kirándultunk.

Nem hagyott nyugodni, hogy a nyáron nem találtuk meg a boldogkői ládát, így először ott álltunk meg. Az újabb információk segítségével gyorsan meglett. 

Innen Regécre mentünk. Nyáron nem volt időnk megnézni a felújított várat, ezért most mindenképpen meg akartuk nézni. Út közben természetesen az itt elrejtett ládát is megkerestük, ami egész könnyen ment. Az erdő valami fantasztikusan szép színekben pompázott, és nagyon jó illatú volt a friss avar is. A vár mintha nem is ugyanaz lett volna, mint amit 21 éve láttunk. Nagyon szépen felújították, a kiállítási anyaga is tetszetős. Nem győztünk gyönyörködni. 








Lefelé jövet Csillag elaludt apa vállán. Ahogy elindultunk a parkolóból, a kocsi éktelenül elkezdett csikorogni, fémesen sikítani. Olyan volt, mintha valamit húznánk, de semmi látványos. Tolcsváig többször is visított, rövidebb-hosszabb ideig, én meg tiszta ideg voltam, hogy mi fog tönkremenni az autón. Ma reggel elvittük Patakra egy szervízbe, ahol megnézték. A jobb első féktárcsához szorult be egy kavics, amit minden bizonnyal Tolcsván elhagytunk.  Kicsit megkaristolta a féktárcsát, de nincs nagyobb baj, hála Istennek. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése