Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2021. október 17., vasárnap

Gróf Teleki Nap

 Végre! Végre!

Tavaly sajnos nem rendezhettük meg iskolánk legnagyobb szabású közösségi napját, ezért most nagyon örültünk, hogy az idén lehetett. 

Elkészült a suli új könyvtár-díszterme a régi tornateremben, amiben egy hatalmas könyvadomány került elhelyezésre. Délelőtt, a kezdő istentisztelet után ennek volt az átadása. Énekeltünk az iskola énekkarával, ami most gyakorlatilag teljesen kicserélődött. Nagy örömömre az egyik új kolléganő tud hegedülni, és az egyik énekünket kísérte is a zongora mellett. Nekem ez nagyszerű élmény volt. A lányaim is muzsikáltak. Márti zongorán kísérte Klári fuvolázását (két egyszerű dalocskát adtak elő), Janka citerázott. Csillag mamáéknál húzta a lóbőrt. A műsort a Nőikar zárta. Az éneklés most is jól sikerült. Úgy tűnik, jót tett nekünk a hosszú-hosszú kényszerpihenő. 

Délután ipari alpinistákat néztünk a templomtoronyból lejönni (nem bent a lépcsőn, hanem kint a falon), volt kötélhúzás, lovasbemutató, íjászat, sakk, darts, ugrálóvár (Csillag itt cövekelt le), néptánc bemutató, az 5-6.-os lányok tornabemutatója, egy kollégánk miniatűr festményeinek kiállítása, Ladik koncert, a napot pedig a Terne Cherhaja zárta. Ez utóbbi egy fiatal roma zenekar. Zseniálisan muzsikáltak, szuper hangulatot teremtve. Na jó, a napot mégsem teljesen ők zárták, mert a műsoruk után még tombolahúzás is volt. 

Hogy izgalmasabb legyen a nap, délután még esküvő is volt a templomban, amin orgonálnom kellett. 

Én magam egy interaktív keresőjátékkal készültem. Még jó, hogy offline verziót is csináltam, mert megfelelő eszköz híján mindenki így kereste a művészeti nyomokat a református negyedben. 

Nagyon klassz nap volt, sok külsős érdeklődővel, régi diákok megérkezésével, akiket igen jó volt látni. 

Egy dolgot sajnálok csupán, hogy az érettségi találkozónk is ezen a napon volt, és így nem tudtam találkozni az osztálytársaimmal. 

ONLINE FELADATSOR

Így nézett ki a játék a terepen:

 





















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése