Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2015. december 25., péntek

Karácsony a gyülekezetünkben

Ó, ez igen sokrétű az idén, több, mint egy hetes ünnepléssé nyúlt.
Múlt héten csütörtökön a helyi zeneiskolások (jórészt református hittanosok) hoztak ünnepi műsort a gyülekezetbe. Énekeltek, zongoráztak, verset mondtak. Ragyogva, vidáman - nagyon aranyosak voltak. 
A hét elején betlehemeztünk - 7 csapattal. Az én csapatomba reggel, indulás előtt érkezett még két kislány a testvérükkel, így öten indultunk útnak. Sok helyen jártunk, mégis igen hamar végeztünk. Jó volt örömöt vinni gyülekezetünk időseinek otthonába. 
24-e délutánján ismét vittünk örömhírt a helyi lakásotthonokba is. Tanítottunk éneket, beszélgettünk az Ünnep üzenetéről, táncot tanítottunk. Jó volt látni, hogyan örülnek az egésznek a gyerekek! Szentestén rengetegen jöttek Istentiszteletre, alig férünk el a gyülekezeti teremben. Olyanok is, akik nem szoktak jönni sosem... Öröm volt ezt látni.
Ma is nagyon sokan voltak, olyanok is szintén, akik most először. Öröm ez, nem is kicsi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése