Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2014. április 1., kedd

Kísérleti kertművelés

Az elmúlt év során láttam egy videót egy különleges technikáról. Meg is mutattam itt, mert nagyon tetszett:

Az idén tavasszal gondoltunk egy nagyot, és hozattunk egy hatalmas körbála szalmát:

A kertből kitakarítottam az addig látható évelő gizgazokat (pl. tarack kezdeményeket), aztán jó vastagon beterítettük mindenhol szalmával. Ezután nekiláttam veteményezni. Ahol vetni akartam, félrehúztam a szalmát. Jól be is locsoltuk, hogy ne vigye el a szél az egészet. Átültettük az epret is, mert már ideje volt, és az is szalmaborítást kapott a sorai között. Eddig látványos a dolog, a szalma alatt nedves a föld. Lassan élednek a gazak, itt-ott látszik benne, de majd meglátjuk mi lesz végül. Reményeim szerint kevesebb munkával szebb és termékenyebb lesz a kertem. :-)


2 megjegyzés:

  1. Bátor vagy :-) Én meg kíváncsi!!!!

    VálaszTörlés
  2. Én is most hozattam szalmát és megpróbálom így a veteményezést!
    Sajna nem bírom már erővel ásni a kertet...

    VálaszTörlés