Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2014. április 26., szombat

Passiójáték

Nem olyan régen megkereste az egyik városi civil szervezet képviselője Zsombort, hogy nagy városi húsvétolást szeretnének rendezni hagyományőrző jelleggel. Megkérte, hogy az iskolásaink egy olyan "produkciót" vigyenek, ami az ünnep valódi lényegéről szól. Ezután először húsvéti énekeket kerestünk népdal jelleggel elsősorban, aztán persze nem csak azok lettek. Lassan összeállt a darab is, amit a gyerekek hihetetlen lelkesedéssel tanultak, csináltak. Még olyanok is, akikkel egyébként nem kevés gondunk akad általában. Miután a részvétel teljesen önkéntes alapon ment, mert a szereplés Húsvéthétfőre volt kitűzve, meglepő volt, hogy a bejárósok közül is mennyien részt akartak benne venni. A még meglepőbb pedig az volt, hogy az alkalomra szépen rendben meg is érkeztek szinte mindannyian... :-)
De, ha már olyan sokat dolgoztunk az egésszel, az iskola csendesnapján, Nagypénteken is előadtuk a többieknek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése