Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2014. április 26., szombat

Élet az udvarban

Végre volt egy pici szép idő, egy pici szabad idő, így eljutottunk a kertészetbe, és beszereztük az idei adag udvar-ékesítőnek valót.


A labdarózsa meg a birs nem idei szerzemény, csak éppen most pompázik :-)
 --::--::--::--::--::--
Kacsamama kotlik pár napja, és május elejére csibéket is rendeltem, úgyhogy időszerű volt egy sarkot elkülöníteni a jövendő kis jószágainak, nehogy a kannibalizmus újra elpusztítsa az állományt. Egész szünetben terveztük, de az idő nem kedvezett a kinti munkálkodásnak. DE MA végre elkészült a nagy mű. :-) Szegény kacsamamát nagyon megviselte a költözködés, ráadásul eredetileg csak két kacsatojás volt alatta, de én kibővítettem a mai tyúktojásokkal is idekint, úgyhogy egyenlőre nem találja a helyét és nem akar ráülni sem a tojásokra. Remélem, azért összejön. Odabent nagyon rossz helyen akart költeni, úgyhogy így is úgy is muszáj volt valamit tenni. Itt legalább nem háborgatják a többiek.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése