Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2014. február 6., csütörtök

Variációk egy témára...




Készültek: konzerves doboz, bordürcsík, csomagolópapír, rafia, fagyöngy és ragasztó felhasználásával.

... és mi okból vagyok ilyen ráérős? Nos, harmadik hete betegeskedünk, hol a lányok felváltva, hol meg én. Így elég sok időt töltünk idehaza, mondhatni, szinte be vagyunk zárva. Klára már a második körnél tart, második antibiotikum-kúrával... 
Készült itt még időközben műanyag-flakon csoda is dupla kiadásban, meg egy rafia-gömb is, csak fényképet nem csináltam még róluk, és egyenlőre nem is tudok, mert már bent díszítik az iskolában a termemet :-).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése