Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2014. február 7., péntek

Műanyag csodák

Két éve az iskolai alkotótáborban csináltunk ilyesmit, most újra előjött a téma. Őrizgettem itthon néhány színes műanyag flakont (1 sárga, 2 féle zöld, 1 barna), és gondoltam, itt az idő valami új alkotásra. Kellett még hozzá többféle gyöngy, meg dekorációs csilli-villi alakzatok (szív, virág, kör, négyzet...), egy olló, ami a műanyag vagdosása következtében már csak erre a célra lesz használható, damil, és ragasztóanyag (ragasztópisztoly) - ja, még gyertya is az olvasztáshoz, és tű a forró lyukasztáshoz (ez se lesz már máshoz használható). No, meg nem kevés idő. És íme, az eredmény:
virágok

pillangók

kész díszek
(Élőben sokkal szebbek - a fényképezőgépem még mindig nem adja vissza hűen a színeket, pl. a lila és a rózsaszín gyöngyök itt tök egyformának látszanak :-( ... )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése