Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2014. február 23., vasárnap

84. zsoltár

...ezzel majdnem megríkattam a hatodikosokat. Mielőtt meghallgattuk, felolvastuk a Bibliából a zsoltárt, aztán elmeséltem nekik, mi van a videoklipben (ők csak a zenét hallgatták)...


Zsoltárok könyve 84. rész

  1. Az éneklőmesternek, a gittitre; Kóráh fiainak zsoltára.
  2. Mily szerelmetesek a te hajlékaid, Seregeknek Ura!
  3. Kivánkozik, sőt emésztődik lelkem az Úrnak tornáczai után; szívem és testem ujjongnak az élő Isten felé.
  4. A veréb is talál házat, és a fecske is fészket magának, a hová fiait helyezhesse, - a te oltáraidnál, oh Seregeknek Ura, én Királyom és én Istenem!
  5. Boldogok, a kik lakoznak a te házadban, dicsérhetnek téged szüntelen! Szela.
  6. Boldog ember az, a kinek te vagy erőssége, s a te ösvényeid vannak szívében.
  7. Átmenvén a Siralom völgyén, forrássá teszik azt; bizony áldással borítja el korai eső.
  8. Erőről erőre jutnak, míg megjelennek Isten előtt a Sionon.
  9. Uram, Seregeknek Istene! hallgasd meg az én könyörgésemet; hallgasd meg Jákóbnak Istene! Szela.
  10. Mi paizsunk! Tekints alá, oh Isten, és lásd meg a te felkented orczáját!
  11. Mert jobb egy nap a te tornáczaidban, hogysem ezer másutt; inkább akarnék az én Istenem házának küszöbén ülni, hogysem lakni a gonosznak sátorában!
  12. Mert nap és paizs az Úr Isten; kegyelmet és dicsőséget ád az Úr, nem vonja meg a jót azoktól, a kik ártatlanul élnek.
  13. Seregeknek Ura! Boldog ember az, a ki bízik benned.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése