Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2014. február 23., vasárnap

Farsang

Iskolai farsangunkat az idén többször is ide-oda kellett tologatni különböző külső okokból. Végül csütörtökre esett a nagy nap. Az ovisok is aznap farsangoltak délelőtt, így a kislányaink egész nap szórakozhattak. Nagyon várták a nagy napot, amikor is Márti felveheti az én régi szeremlei ruhámat, amibe rögtön beleszeretett, ahogy meglátta, Klári pedig felveheti Janka régi Csingiling ruháját, amihez új szárnyakat kellett gyártanunk. Janka Kleopátra akart lenni minden áron, így az utolsó pillanatban összedobtam neki is egy jelmezt lepedőből meg egyéb kiegészítőkből. A jogarát kölcsönbe kaptuk, és Dóri festette ki, úgyhogy csodás lett az eredmény. Még helyezést is kapott érte :-). Csak Barni járt pórul, mert a kölcsön ígért ruha nem érkezett meg, így csütörtökön délelőtt kellett neki összekeresni valamit, amit felvehet :-(. A két kislánynak Márti keresztanyja készített gyönyörű virágokat a hajukba, amit szinte ki se akartak venni onnan (csak éjszakára :-)).
A mulatság jól telt, nagyon sokan jöttek el és jó sok gyerek be is öltözött. A keringő úgy állt össze, mint a púpos gyerek a prés alatt, de a végeredmény jó lett, a gyerekek szépek voltak, ügyesen táncoltak. Büszke voltam a nyolcadikosaimra :-).
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése