Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2014. február 23., vasárnap

Meglepetés :-)

Szerdán nagy meglepetésemre sorra köszöntöttek a gyerekek az iskolában. De amin igazán nagyon és jólesően meglepődtem az a következő volt:
A negyedikesekhez mentem egyházi ének órát tartani. Beléptem a terembe, és a gyerekek kórusban elkezdték:
- Boldog névnapot, Zsuzsa néni! - és elkezdték kórusban énekelni a 134. zsoltárt... :-)
Igazán meghatódtam... :-)

-::-::-::-::-::-

Az egyházi ének órákhoz sokszor keresgélek a YT-on zenehallgatási anyagot. A zsoltárokkal nagy szerencsém van, mert nagyon sok feldolgozást lehet találni, főleg idegen nyelveken. Szebbnél szebbeket. Íme egy 134. zsoltár feldolgozás:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése