Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2013. július 7., vasárnap

Kedvesem helyett - Istenem

Sógoromat megihlette Bye Alex dala, írt hozzá egy keresztyén szöveget :-)
Érdemes meghallgatni! :-)

Az én Istenem Ő olyan Úr, aki
Mindent megalkotott, és
Bölcsen igazgatja
Most is a világot
Az én Istenem, ő az én Istenem

Az én Istenem Ő hatalmas,
S mégis törődik velem, bár
Porszemnyi ember vagyok,
Ő pedig végtelen
Az én Istenem, Kegyelmes Istenem

Refr.:
Mert dicsőbb nincsen más, mint az Istenem, az én Istenem
És bármit tesz az úgy jó nekem, igen jó nekem
Mert annyira szeret az én Istenem, az én Istenem:
Fiát áldozta, hogy legyen életem, örök életem a mennyben

Az én Istenem Ő olyan Úr,
Aki a bűnt gyűlöli
De a bűnös embernek ad esélyt
Vétkeit megbánni
Az Istenem, Ő az én Istenem

Az én Istenem a Fiát adta
Értünk a kereszten,
Hogy aki hisz el ne vesszen,
Hanem örök élete legyen
Az én Istenem, ő az én Istenem

Refr.

Zene: Bye Alex
Szöveg: Sándor Töhötöm


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése