Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2013. július 11., csütörtök

Sátor

Az idén már terveztünk egy családi sátorozást, azon a helyen, ahol egy éve kettesben voltunk. Nézegettünk sátrakat boltban, interneten, aztán le is mondtunk róla, mert iszonyú sokba kerül.( + polifoam, + hálózsák a nagyoknak...)
Aztán ma a bevásárló körutunk végén még tollaslabdát akartunk venni, de a Decathlon parkolója tele volt sátorral - persze meg kellett nézni. Egy megtetszett, de nem volt rajta ár, hát odabent megkérdeztük. Kiderült, hogy van egy másik, kifutó darab, 4 személyes, de adott esetben mindannyian beleférünk, le van értékelve és 2 db 2 személyes ajándék matrac is van hozzá. Kisebb vívódás után végül megvettük, mert ilyen jó fogásunk sosem lesz többet, az idő teltével csak drágábban vehetnénk meg. Remélem, nem bánjuk meg. Nem sokára fel is avatjuk :-)



4 megjegyzés:

  1. De jó!!! Biztosan óriási élmény lesz a sátorozás! Én egyelőre csak mesélem az enyémeknek gyerekkorunk sátorozásait. Nagyon tetszik nekik. Lehet, hogy lassanként mi is kipróbálhatjuk - bár azt hiszem, egyelőre nem a legkisebbünkkel... :-)

    Egyébként hihetetlen, hogy már 14 éve!!! Isten adjon nektek áldásos további 14 éveket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A sátorozás klassz volt - Kádártán, az udvarban, mert most nem telik többre idő. :-)
      Köszi! :-)

      Törlés
  2. Jaj de jó! Isten útjai kifürkészhetetlenek. Nektek készítette oda azt a sátrat!

    VálaszTörlés