Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2012. augusztus 21., kedd

Rézfúvós-kvintett

Nagy élményben lehetett részünk vasárnap este. A Polgármesteri Hivatal udvarán a Magyar Nemzeti Rézfúvós Kvintett tartott egy nagyon fantasztikus előadást. Gyerekeink először nem túl lelkesen tekertek befelé, de mi azért biztattuk őket, milyen jó lesz. Mikor aztán kivonult a kvintett az erkélyre és megszólaltak a hangszerek, tátott szájjal hallgatták őket. 


Persze nem bírtak végig a fenekükön ülni, mászkáltak a kicsik jobbra-balra, de a zenét nagyon élvezték. Vettünk CD-t is, és este, mikor hazaértünk, sőt másnap reggel is meg kellett hallgatni velük. Érdemes volt elmenni és meghallgatni az előadást! :-)
Az együttesnek van honlapja is, ahol videók és letölthető hanganyag is van. Nézzétek meg! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése