Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2012. augusztus 12., vasárnap

Alkotótáborban voltunk

Az elmúlt héten volt az iskolánk alkotótábora. Mi mindannyian ott voltunk, még a kislányok is. Apa, anya dolgozott, a gyerekek játszottak, alkottak. Nagyon jól éreztük magunkat, bár nagyon el is fáradtunk. Janka annyi szépet alkotott, hogy az hihetetlen. Talált egy barátnőt is magának, akivel elég jól megtalálták a közös hangot. A kislányokat meg a többi nagyobb gyerek istápolta nagy lelkesen. Íme a képek:
















A táborról egyébként naplót vezettünk, ami a suli honlapján elolvasható. Ugyanitt videós beszámoló is található a hétről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése