Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2012. augusztus 15., szerda

Márti 4 éves lett :-)

Tegnap. Már nagyon várta,és nagyon is élvezte a helyzetet. Már igazi nagylány :-) Este ünnepeltünk keresztszülőkkel, kicsit nagyobb családdal (aki itthon volt). Örült a sok vendégnek, sütögetésnek (szalonna, husi, csirke máj - szív, hagyma - nyárson), a finom sütiknek (én is csináltam, de a keresztanyukája is hozott egy fantasztikus tortát). És természetesen örült a sok szép ajándéknak - szép ruhácskák, hajba valók, Dani egy kis bábut faragott neki (tök jól néz ki! :-), mama-papa pedig egy kis sátrat kreáltak neki, ami aztán az irigység tárgya is lett rögtön. Este pedig abban kellett aludni is. Márti mellé Klári volt a másik pályázó, de miután elaludt az ágyunkon, így a saját ágyában kötött ki, helyette Barni lett a hálótárs. 
Vicces volt, ahogy elszégyellte magát, mikor neki énekeltünk a torta mellett :-) Tiszta anyja :-)




2 megjegyzés:

  1. Isten éltesse sokáig! Legyen Benne sok örömötök!

    VálaszTörlés
  2. Jó volt látni a képeket! A báburól nem tettél fel képet!
    És jó lehetett együtt lenni!
    Boldog szülinapot Mártinak! És sok puszi nektek!

    VálaszTörlés