Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2012. augusztus 13., hétfő

Jól vigyázz...

... kicsi kéz mit teszel, kicsi láb hová mégy, kicsi száj, mit beszélsz, kicsi fül, mit fülelsz, kicsi szív hiszel-e, kicsi én nagy ne légy, mert az Isten fent az égből néz le rád... - és mindent lát (ezt már én teszem hozzá)... Gyerekkorom egyik kedvenc éneke, amit most megtaláltam a YT-on, kicsit máshogy, mint mi tanultuk anno, meg nincs ott az utolsó versszak sem (... te nagy én kicsi légy...), de azért nagyon jó! :-)

És miért kerestem rá? Mert annyira "tetszik", mikor emberek állítják és bizonygatják magukról, mekkora keresztények, közben meg a cselekedeteik egészen másról beszélnek. Ez a meghasonlás... Lehet, hogy a Bibliát kéne tanulmányozni a FB helyett. Ez az utóbbi oldal egyébként felérne egy tanulmánnyal - emberek a tudtukon kívül micsoda önéletrajzokat írnak magukról a megosztásaikkal, hihetetlen... csak abba nem gondolnak bele, hogy amit másoknak szánnak, az valójában önarckép.

3 megjegyzés:

  1. Ez valóban nem a Jertek énekeljünk! változat :-) Egyébként minden amit mondok akár általánosságban, akár másokat címkézve...valójában engem minősít, engem foglalkoztat. A Fb sokmindenre jó, pl szeretem ha valaki megoszt egy szép képes Bibliai idézetet, vagy egy áhitatot...de a napi Igeolvasást, az imádkozást nem pótolja! Nekem ez a virtuális tér, meg az on-line gyülekezet olyan, fából vaskarika...lehet, h nem kell korán kelni, meg találkozni testvérekkel, akiket nem annyira szeretek, nem kell felöltözni sem, mert a szg előtt senki nem lát...stb, de olyan mint a főzős műsor a TV-ben, akármennyit nézem, nem hízok el, de jól se lakom tőle :-D Szoktam imádkozni a testvéredért, jobban van?

    VálaszTörlés
  2. Nagy Like :-)
    A tesóm jobban van, hála Istennek, úgy néz ki megmarad :-)

    VálaszTörlés
  3. Én úgy tudom, hogy a tesódat gyógyultnak nyilvánította az orvosa. Ez kész csoda, ez a kegyelem.
    A többi írásodat is végig olvastam, a képeket végig néztem. Aranyosak vagytok. Hogy milyen nagy lány lett a Márti! Mintha most született volna Magor v. Márti!?!!!!!!!!

    VálaszTörlés