Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2012. július 1., vasárnap

Tanév vége

Mi tagadás, nagyon elfáradtunk, és (én legalábbis) az utolsó két hétben már számoltam  a napokat. Persze a tanítási hét után volt még némi dolgunk az iskolában (pakolás, értekezlet), de ez már egészen más téma. Nem kell olyan korán kelni, készülni stb... 
A két iskolásunk nagyon szépen teljesített, Jankának olyan (kitűnő) bizonyítványa lett, amiről én csak álmodoztam annak idején :-) 
jutalomosztás :-)

...neki is járt :-)

Márti, amióta szünet van, minden nap kérdi, mikor megy oviba - úgy tűnik hiányzik neki.
Azért tetszik nekik a lazaság - sokáig fent lehet lenni, nem kell korán kelni, együtt vagyunk mindannyian - de kicsit azért néha gondot is okoz, hogy feltalálják magukat, hiányzik nekik az iskola.
Hát, én remekül feltalálom magam: a kertben elég sok gyom növekszik, amit nem árt eltávolítani a haszonnövények közül. Aztán elraktunk 3 láda meggyet - jó apró-szemű volt, következésképpen éjszakába nyúlóan magoztuk Zsomborral. Ez olyan szinten történt, hogy nekem a végére begörcsölt a kezem, abba kellett hagynom mielőtt elfogyott volna a nyersanyag. Aztán jó sok ribizlink is lett (pedig a virágzása teljében érte utol a fagy, ami elvitte a barackokat pl). Szóval a ribizli teljes egészében rám várt (leszedés, csumázás, elkészítés, elmerés - 1 teljes nap). A szörp mellett az idén lekvárt is készítettem, és szidom magam, hogy korábban nem készítettem a sűrűjéből (mag, héj meg ami közte marad) lekvárt, hanem kidobtam - merthogy felséges leki lett belőle!!! :-) Az idén is csak azért próbáltam ki, merthogy másból nemigen lesz lekvárunk, mivel minden elfagyott a tavasszal (talán szilvánk azért lesz). Az eper és málna nagy része a fagyban kötött ki (sajnáltam kifőzni belőle a vitaminokat),  illetve tojáshabos fagyiként vár ránk.
Aztán volt egy csodás hetünk is, ami egy másik posztot megér, úgyhogy nem itt írok róla :-) 
Sok feladat vár ránk a szünetben, de ez mind kikapcsolódás lesz az iskolához képest, és ha minden elkészül, amit terveztünk véghezvinni, az nagyszerű lesz. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése