Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2012. július 15., vasárnap

...és még néhány esemény...

Korábbiak, de még nem kerültek fel ide.
A legfontosabb, hogy apánk megkapta 3. diplomáját, és ezzel lezárult egy újabb tanulós korszak.

Aztán a többi inkább képekben:
elvan a gyerek, ha játszik :-)

segítenek tyúkot pucolni - a kis gazdasszonyok :-)


aratás - gabona-hegy mászás

és egy kis mókázás :-)

1 megjegyzés:

  1. Gratulálunk Zsombornak!
    A lányok meg nem semmik a tyúkpucolással!!! Én egyetlen egyszer voltam rá képes... még régen... persze megenni, megeszem... szegény tyúk...
    Az aratás meg látom, többnyire családi erőbedobással ment.

    VálaszTörlés