Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. július 17., vasárnap

In memoriam drága barátnőm

Történt pedig, hogy 14 évesen elkerültem Kecskemétre.Új iskola, kolesz, új emberek. Nehéz volt megszokni. Hála Istennek, sok-sok kedves ember vett körül, lettek új barátaim is. Hitben élő fiatalokkal voltam körülvéve, akikért a mai napig hálát adok Istennek. Egyik közülük az egyik szobatársam volt. Egy évvel idősebb volt nálam, így olyan lett számomra, mintha a nővérem lett volna.  3 évig éltünk egy szobában. Aztán leérettségizett, elment. Nagyon hiányzott nekem a következő egy évben, de Istennek hála, utána megint összetalálkoztunk. A főiskolán újabb 4 évig voltunk szobatársak. Együtt készültünk az ÉLETRE, legszebb éveinket együtt tölthettük el. Lehetett rá számítani, vidám és kiegyensúlyozott volt. 
Vége lett az iskolának, férjhez mentünk, gyerekeink születtek. A legnagyobbunknak ők lettek a keresztszülei. Még sokáig találkoztunk, beszéltünk telefonon. Aztán valamiért a látogatások elmaradtak, a beszélgetések megszűntek. A kapcsolat megszakadt. Nagyon fájt ez nekem. Mindig reménykedtem, hogy ez megváltozik, vágytam a beszélgetéseink után... nagyon - nagyon. 
Egy hete, a házassági évfordulónk napján tudtam meg, hogy elment közülünk. 4. kisfiát várta, és egyszer csak összeesett és meghalt. Kisfiával együtt. Teljesen összeomlottam. És ezzel a bánattal a szívemben készültem a Húgom esküvőjére. Milyen kegyetlen az élet! Elveszítettem életem egyik legfontosabb emberét és éppen olyan pillanatban, amikor örülnöm kellett volna - sok mindennek. 
Azt a tanulságot mondanám nektek ebből a szomorú történetből, hogy ha valaki fontos nektek, ne hagyjátok, hogy a kapcsolatotok megszakadjon, küzdjetek érte, ápoljátok. És főleg ne fél-információk alapján ítéljetek, döntsetek, hanem nyíltan kérdezzetek rá a kérdéses dolgokra, mert az igazság csak így derülhet ki. Ha nem így tesztek, elveszítitek a számotokra oly fontos embert... Túl rövid ez az élet ahhoz, hogy ne használjunk ki minden alkalmas pillanatot, hogy szeressünk...
Imádkozzatok így ismeretlenül is férjéért és 3 kisfiáért, akik itt maradtak és meg kell küzdeniük a feleség és édesanya hiányával minden egyes nap!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése