Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. július 17., vasárnap

Férjhez ment a nagyobbik húgom!!! :-)

12 év után ismét nagy eseményre készülődött a család. Nagyobbik húgom pénteken férjhez ment. (Bár a vicc kedvéért volt olyan családtagunk, aki szombaton érkezett meg az esküvőre :-) Szegények lemaradtak a nagy eseményről, de legalább jót nevettünk rajta, és egy jót beszélgettünk velük :-)
Sok munka előzte meg a pénteki napot, sok feszültséggel kísérve, ami ilyenkor természetes jelenség. De hála Istennek minden szépen lezajlott, s remélhetőleg mindenki jól érezte magát. Mi igen, az biztos. Csináltam egy videót Blankáról. A zenei aláfestést a Vikár Béla Nőikar szolgáltatta a Szülőföldemen-dalommal. A képek pedig Blanka egész eddigi életútját igyekeztek vázolni. Próbáltam mindenkiről képet beletenni, aki fontos volt az életében, és a fontosabb eseményekről is akadtak fotók. Sokaknak tetszett. Pontosabban, akikkel én beszéltem, azoknak igen :-) Élőben is énekeltünk az ifjú párnak. Stílszerűen ez is Petőfi vers volt, jelen esetben a "Szeretlek, kedvesem" című. Volt olyan családtagom, aki megkönnyezte a dalomat... :-) Ezt nevezem én sikerélménynek :-) Az ifjú párnak ez sajnos már nem volt meglepetés, mert előző héten lebuktunk. De azért nem mondták azt, hogy inkább ne énekeljünk nekik :-) Remélem nekik is tetszett :-) (Egyébként azért énekeltünk nekik, mert Blanka is 4 évig a kórus tagja volt, s gondoltuk, ezzel örömöt szerzünk neki - nekik :-) Miután van néhány cukorbeteg, meg lisztérzékeny, meg tejérzékeny a családban, kézenfekvő volt, hogy a diétás sütiket én csináltam a paleos életvitelemből kifolyólag. És a "dilis" csaj sütijei úgy tűnt, sikert arattak, többen is érdeklődtek a diéta után... Szóval engem boldogsággal töltött el ez a nap minden szinten :-) 
Éljen az ifjú pár sokáig, szeretetben! :-)
Panka ékszerei mindenkinek nagyon tetszettek :-)

indulás a polgárira

Klári azzal szórakozott, hogy széttépte a  csokrát...


lökött tesók... :-)

család a törpéim nélkül (kivéve Klárit)


paleos "kalóz-flotta" :-)


2 megjegyzés:

  1. Igazi öröm a nagy család! Sok boldogságot az ifjú párnak! Zsuzsi neked meg gratulálok a sikereidhez, igazán ínycsiklandozóak a sütijeid!

    VálaszTörlés