Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. január 5., szerda

Klári 1 éves lett!!! :-) :-) :-)



Tegnap, azaz január 4-én 1 éves lett a legkisebbünk. Bár méretei (8 kg, 72 cm, 5 fogacska) kissé rácáfolnak erre, de az ügyessége, okossága bizony nagyon mutatja, mennyire múlik az idő.



Mi is a tudománya? Ahogyan már korábban írtam, ügyesen mászik nemcsak vízszintesen, de függőlegesen is. Már néhány másodpercig megáll kapaszkodás nélkül. Okosan figyeli a többieket, no és utánozza is őket mindenben (ez nem mindig jó...). Mindenre kíváncsi: finom-e a nyers és hámozatlan krumpli, vajon a krumliskosárba belefér-e a fejecskéje, mi lehet a szekrényben az edényeken kívül, mi lehet a szemetesben... és még sorolhatnám :-). Ma reggel igazi meglepetéssel szolgált: Ült a lábamon, és fogtam a kezét. Egyszer csak elkezd "énekelni", és ugrál - dülöngél - ugrál - majd hátradől a lábamra... Nos, ez az "így lovagolnak a hölgyek..." kezdetű mondókás játék, amit nagyon szeret játszani. Van itt ész a kobakban, nem is kevés!!! :-) Újabban próbál utánozni is egyszerűbb szavakat. Az anya volt az első, amit céltudatosan használ is. Aztán jött a fujj (büdi pelus), és ma a vau-vau.

Keresztapuval - Keresztanyuval 


Szépen ég ez az elfújhatatlan gyertya, de még nem is sikerül fújni igazán... :-)

1 megjegyzés: