Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. január 21., péntek

Janka 9 éves lett :-)

Nagylányunk tegnap 9 éves lett. Nagyon várta a nagy napot. A sűrű napi program miatt csak este egy fincsi vacsi (brassói) kíséretében tudtuk megünnepelni.

vaníliatorta tutti-frutti rózsákkal - a szülinapos kívánságára :-)


Vámosról már előző nap megérkezett a szülinapi csomag. Ritka és értékes ajándék volt benne: papa imakönyvének új, bővített kiadása. Janka el is kezdte olvasgatni, ahogy megkapta. Ablonczy mamára nagy hatással voltak a szeremlei évek, mert most, hogy talált egy népművészetes könyvet, benne szeremlei nyakékekkel, ő is csinált egyet Jankának: papával kifúratott egy rakás régi pénzt, aztán összefűzte őket egy szép lánccá. Janka "drachmát" kapott :-). Mi a kreativitását céloztuk meg, egy színes pávamakettet adtunk neki, amit még tegnap este össze is rakott, teljesen egyedül. Nagyon kis ügyes!!! :-)


2 megjegyzés: