Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. január 5., szerda

Barni Istenkérdése

Jövünk haza az oviból, egyszercsak Barni megszólal:
- Anya, Isten létezett már, amikor a régi királyok éltek?
- Igen, hiszen az egész világot ő teremtette, már jóval a sok-sok király előtt.
- Értem. Akkor Őt nem szülte senki.
:-) Mi mindenen nem gondolkodik egy nagycsoportos óvodás? :-)

3 megjegyzés:

  1. Igen, ez a kérdés nálunk is felmerült már.

    VálaszTörlés
  2. Amikor a teremtés történetet tanítottam, ezt kérdezte tőlem egy kislány: "most akkor engem Isten teremtett, vagy az anyukám szült engem?" :-)

    VálaszTörlés
  3. :) :) :)
    Nagyon tetszenek ezek a bejegyzések!
    A végén még ki lehet adni majd belőlük egy gyerekszáj-könyvet!

    VálaszTörlés