Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2010. november 15., hétfő

Tulajdonképpen hálás vagyok...



* A feleségemért/barátnőmért/férjemért/barátomért, aki panaszkodik a vacsorára, mert így az estét velem tölti itthon, és nem valaki mással.
* A lányomért, aki azért panaszkodik, hogy mosogatnia kell, mert ez azt jelenti, hogy itthon van és nem az utcán kóborol.
* Az adókért, amelyeket ki kell fizessek, mert azt jelenti, hogy alkalmazott vagyok, van munkahelyem.
* A takarításért egy buli után, mert azt jelenti, hogy barátaimmal tölthettem egy estét.
* A ruhákért, amelyek egy kicsit szűkek, mert van elég ennivalóm.
* Az árnyékomért, mert kint lehetek a napfényben.
* Hogy nyírhatom a füvet, pucolhatom az ablakot, javíthatom a csatornát, mert azt jelenti, hogy van házam.
* A parkolóhelyért a parkoló legmesszibb pontján, mert ez azt jelenti, hogy tudok járni és még autóm is van.
* A nagy fűtésszámlának, mert ez azt jelenti, hogy melegben voltam.
* Hogy a templomban mögöttem ülő hölgy hamisan énekel, mert azt jelenti, hogy hallok.
* A mosni- meg vasalnivalóért, mert azt jelenti, hogy van ruhám.
* Az esti fáradtságért és izomlázért, mert azt jelenti, hogy tudtam keményen dolgozni.
* Hogy meghallom hajnalban az óra csengetését, mert azt jelenti, hogy élek.
* És végül a sok hülye e-mailért, amit kapok, mert azt jelenti, hogy van családom és sok barátom, akik szeretnek engem és gondolnak rám.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése