Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2010. november 22., hétfő

Örökség

"Feddhetetlenül él az igaz, még a fiai is boldogok lesznek"
(Péld 20,7).



Természetes, hogy aggódunk családunkért, de bölcsen tennénk, ha  aggódásunkat inkább a saját magatartásunkkal való törődésre  fordítanánk. Ha hűségesen járunk az Úrral, többet használunk  gyermekeinknek, mintha nagy vagyont hagynánk rájuk. Egy apa szent  élete a legnagyobb örökség a fiai számára.  A jellemes ember saját élete példáját hagyja örököseire, és ez már  önmagában is az igazi gazdagság kincsesbányája. Milyen sokan  köszönhetik az életben való boldogulásukat szüleik példaadásának.  Gyermekeinkre hagyjuk hírnevünket is. Az embereknek mindjárt jobb  véleményük van valakiről, ha meghallják, hogy megbízható, becsületes  szülők gyermeke. Bárcsak minden ifjú ember ügyelne a család jó hírének  megtartására!  Mindenekfelett pedig imádságainkat és az imádságot meghallgató  Isten áldását hagyjuk gyermekeinkre, és ez kedvessé teszi  gyermekeinket az emberek között. Isten megáldja és megtartja őket  akkor is, ha mi már meghaltunk. De bárcsak előbb megismernék a
Megváltót!  Egyenes, becsületes életünk Isten eszköze lehet fiaink és leányaink  megszabadításában. Ha látják, hogy hitvallásunk valódiságát életünkkel  is bizonyítjuk, akkor egyszer ők is Jézus Krisztus mellett döntenek  majd. Uram, teljesítsd be ezt az ígéretedet házam népén!
(Spurgeon)

3 megjegyzés:

  1. Nem ehhez a poszthoz tartozik, de azért ide írom (bocs!). Ismered ezt az éneket, ennek a dallamát keresem: Üzeneteidet szívem falára írjad, Vigasztalásaid legyenek itthon nálam, Reménységeimet a keresztfához kössem, a Lélek legyen út közötted és közöttem. Azt hiszem ez egy Füle Lajos vers, nem tudom ki zenésítette meg. Én kb 10 éve tanultam egy falumissziós táborban, el is felejtettem, de ma elővettem újra a Mindennapi kenyerünket, aminek az 1. oldalára odaírtam ezt a 4 sort. Kerestem a tecsöveden is, meg a gúgliban is, de sehol sem találom....Ha tudod a dallmát, meg a forrását lszi oszd meg. Áldott, szép Ádventet!

    VálaszTörlés
  2. Hát most így konkrétan fogalmam sincs, de az utolsó sora "mintha" rémlene... Lehet, hogy valami 1000 éves kazettán megtalálom, de nem biztos...

    VálaszTörlés
  3. Jaj, de jó :-) Ráér Karácsony után is!

    VálaszTörlés