Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2010. október 6., szerda

Segítő kezek


Barni és Márti nagy lendülettel segítenek sütit készíteni. Az eredmény: kókuszos keksz-tekercs. Jó ez a süti, mert ezt szinte teljesen el tudják készíteni, és hát nagyon fincsi! Köszi keresztanyu a receptet! :)


Felszedtem a petrezselymem egy részét a kertben, a zöldjét már meg is szárítottam  a cserépkályha tetején. Most a gyökerén volt a sor. Volt egy vödörnyi, de a többsége apró. "Jó" volt pucolni... Már a kezem is fájt, meg lassan is haladtam. Mikor már kezdett elég lenni, váratlanul hazaért Janka és apa. Janka egyből, szó nélkül leült mellém, és segített. Sőt, énekelni kezdett, aztán közösen folytattuk. Később megjegyezte, amit én is gondoltam:
- Milyen jó így együtt dolgozni, közben énekelni! Sokkal gyorsabban fogy a gyökér a vödörből!
És tényleg... :)

3 megjegyzés:

  1. Valóban jó együtt dolgozni és énekelni. Mikor gyerekek voltunk, az őszibarack hámozás készült közös erővel énekszóval nagyapád vezetésével. Jó visszaemlékezni. /Egyszer egy királyfi mit gondolt magában....Ismered? Kérdezd meg Anyát, hátha emlékszik rá./

    VálaszTörlés
  2. Milyen nagy szakértelemmel készül a süti. Nagyon jók a felvételek, biztos a süti is.

    VálaszTörlés
  3. Hát, Keresztanyu, anyu sokszor emlegeti, hogy ti is hogyan dolgoztatok együtt énekelve! :)
    Jó az egyszer egy királyfi is, mert jó hosszú :) Mi a Kityrákotty-ot szoktuk énekelni, olyan állatokkal, amik éppen eszünkbe jutnak, meg még sok más népdalt, gyerekdalt is. Sokkal jobb ilyen hangulatban dolgozni!

    VálaszTörlés