Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2010. október 18., hétfő

Gondolatok a családról...

Tudatában vagy annak, hogy ha holnap meghalnál, a közösség, amelynek dolgozol, könnyedén, egyik napról a másikra képes más valakivel helyettesíteni téged?
A család azonban, amelyet elhanyagolsz, többé-kevésbé mindig érezné hiányodat a további életében. Soha nem felejtenének el. Ellentétben a munkahelyeden már 5 év múlva azt sem tudnák, hogy szemüveges voltál vagy sem, túlóráztál ezerrel vagy sem… És mégis egyre jobban és jobban belemerülünk a munkánkba, ahelyett, hogy a családunknak szentelnénk több időt… Hát nem butaság ez? Mit gondolsz? Mi rejtőzik e gondolatok mögött?
Tudod mit jelent a CSALÁD – FAMILY szó?  
 FAMILY -  Father And Mother I Love You

1 megjegyzés:

  1. Milyen igaz, eddig nem gondoltam bele. A munkahelyen még hamarabb is feledésbe merülünk. A munkahelyen nagy a változás ami a személyeket illeti. A család pedig nagyjából állandó, szorosabb a szeretet kapcsolat. Nagyobb a hiánya az elvesztett családtagnak. Az édesanyák nem baj, ha a karierjüket feladják a családért. Nem vesztenek semmit, a család viszont nyer. Kár, hogy nagyon sokan nem így gondolják. Pedig ez lenne az anyák Istentől rendelt helye.

    VálaszTörlés