Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2021. július 4., vasárnap

Geocaching

A tavasszal megosztottak egy településünkhöz kapcsolódó geoláda keresős játékot a Fb-on. Akkor nem tudtuk bejárni az utat, de ma igen. 

Délután bringákra pattantunk, és elindult a család apraja és nagyja. 4 geoládát kellett megtalálni adott helyeken. Az első 3 könnyen ment, de a negyedik feladta a leckét. Egy fényképről beazonosítottuk, hogy hol lehet a láda, de arrafelé ősbozót volt mindenhol. Az egyik oldalon vadmálnarengeteg, a másikon derékig érő sűrű galagonyaerdő és csípős hangyazápor. Ám a harmadik oldalon végül Zsombor rátalált a dobozra egy hangyákkal teli odvas fában. A kódos dobozkák után a láda megtalálása igazi nagy élmény volt. Nagyon jól szórakoztunk, és jól esett a biciklizés is. 

Visszafelé leesett a láncom. Csillag teljesen kétségbe esett amikor a fiúk felfordították a biciklit a szereléshez - most mi lesz????!!!! Ez így nem jól áll!!! Szerelés után hazafelé még fagyiztunk egyet, meg bementünk mamáékhoz is.

Jó kis délután volt, és a kincskeresés annyira tetszett mindenkinek, hogy biztosan lesz folytatása. 😁



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése