Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2021. július 18., vasárnap

22

 Ennyi éve kértük Isten áldását házasságunkra. És meg is áldott bennünket. 😊

Az idén is különös élménnyel ünnepeltünk - anyósomtól hazafelé jövet (aki egy nagyon finom tortát sütött nekünk ez alkalomból) megálltunk Miskolctapolcán. A barlangfürdőt irányoztuk be magunknak, de odafelé egy csodaszép parkon vitt keresztül az utunk, ahol láttunk egy aranyos patakot, vízirózsákkal teli apró tavacskát és egy bátor mókust is, aki közvetlenül mellettünk rohangált. Csillagnak nagyon megtetszett ez a kis állat. 

A barlangfürdő szuper hely, kint is, bent is, különféle hőmérsékletű vizekkel, termekkel, hangulatvilágítással. Megérte elmenni ide, nagyon jól éreztük magunkat.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése