Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2016. május 20., péntek

Janka és a továbbtanulás

Elérkezett ez a pillanat is.
Januárban megírta a központi írásbelijét. Nagyon jól sikerült neki, a környékbeli legjobbak között teljesített. Mi pedig irtó büszkék voltunk, mert hiába ócsárolják sokan a sulinkat, lám, mégis lehet jó eredményeket elérni akkor is, ha valaki itt tanul. Ráadásul semmilyen külön tanárhoz sem járt, csak abból élt, amit az iskolában kapott.
Elment szóbelizni is, itt 5 perc alatt elintézték a felvételi elbeszélgetést.
Aztán mikor láttuk a felvételin elért pontokat, a rangsort, megint csak büszkeség töltött el minket, mert egy jó nevű iskola matek-informatika tagozatos osztályába, előkelő 10. helyezést ért el a rangsorban.
Felvették. És hiszem, hogy jó helye lesz ott, ahol nekem is az volt. :-)
(Ja, és egy nagyon szimpatikus idősödő tanárbácsi lesz az osztályfőnöke, akiért több forrás információja szerint rajonganak a gyerekek.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése