Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2013. február 17., vasárnap

Ludas Matyi

Az óvoda és a Művelődési Ház szervezésében egy vidám színdarabot nézhettünk meg a kicsikkel. Azért csak velük, mert Janka szépkiejtési versenyen vett részt éppen akkor.
Nagy izgalommal vártuk az előadást, és annak rendje és módja szerint meg is érkeztünk a Művházba időben. Felsorakoztak a két óvoda kis csemetéi, jópár iskolás gyermek is, úgyhogy a nézőtér kb félig meg is telt a kíváncsi gyermekhaddal.
Az előadás két-szereplős volt. Döbrögit egy fiatal hölgy, Ludas Matyit egy deresedő fiatalember alakította. Volt zene és énekszó (Márton lúd énekhangja tetszett a legjobban a gyerekeknek), vicces (meglehetősen modern) beszélgetés folyt a szereplők között, és a gyerekek is szépen meg lettek mozgatva az előadás folyamán. A végén még táncoltunk is a székek között. 
Nagyon élvezték a törpék, jó, hogy ilyeneket is szerveznek itt minálunk! :-)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése