Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2013. február 10., vasárnap

Farsang

Tegnap volt a suliban a farsangi bál.
Janka kínai lánynak öltözött, Barninak pedig kitaláltuk, hogy kartondobozok segítségével frankó Bádogemberré varázsoljuk. Farsang előtti este (!) mi is gondolkozni kezdtünk, hogy minek is kéne beöltözni. Bádogember után jött a többi szereplő OZ birodalmából: Márti  - Dorothy, Klári - Toto, Apa - Gyáva Oroszlán, Anya - Madárijesztő lett. Mindannyiunknak tetszett a jelmezünk, csak Barni mondta, hogy többé nem akar dobozba zárva lenni (megértem :-). 

Volt nagy táncikálás is - valahogy szabályozni kellett a gyerekek mozgásigényét :-), úgyhogy vonatoztunk, körtáncoztunk, a végén már Klárival a nyakamban ... iszonyúan elfáradtam (úgy látszik, öregszem :-) - de nagyon élveztem! :-)
Janka és Barni az 1-2 és 5. osztályosok társaságában csángó táncot is lejtett:
Keringőztek a végzősök is, ügyesek voltak. Egyébként olyan sok jelmezes volt, hogy ilyent már rég nem tapasztaltunk. Ha jól emlékszem, 35 körüli sorszám volt. Mikor körbementünk a tornateremben, teljesen körbeértük. Voltak szokás szerint (szerintem) gusztustalan jelmezek (ijesztő vad pofák), de voltak nagyon ötletesek is. Tombola-tárgy pedig olyan sok volt, hogy alig akart vége szakadni a kisorsolásuknak. Mi is elég sok mindent nyertünk - pl. egy konyhai mérleget (nem digitális, hanem mechanikus!!!). A zsákbamacskák is nagyon sok jó dolgot rejtettek, pl. Mártiéban volt egy hangos játék mobil - ennek örült a legjobban, egész este azzal telefonált, le sem tette :-). Érdemes volt gluténmentes sütit is vinnem a büfébe, mert két kisgyerek is volt, aki egyébként nemigen ehetett volna semmit. Legközelebb lehet, hogy pizzát is fogok vinni, hogy sós is legyen diétásból, ne csak édes. Mondtam is, hogy "Néha jó a bolond a háznál!" :-).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése