Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2013. február 10., vasárnap

Bolhák... :-)))

Biciklivel igyekeztünk be a városba. Márti nyafizott:
 - Úgy fáj itt!!!  -és mutatja.
- A hasad?
- Nem.
- A derekad?
- Nem.
- A bordáid?
- Igen, a bolháim!
:-))))

-----

Ma olyan szép havas volt az út a tegnapi és mai havazás eredményeként, hogy szánkóval húztuk be a gyerekeket Istentiszteletre. Közben persze volt hóba-borulás, hógolyógyártás és sok-sok nevetés. Klári és Márti pedig folyamatosan kérték a HÓGOMBÁKAT - a nagyok pedig gyártották a HÓBOMBÁKAT. :-))))

1 megjegyzés: