Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2021. december 15., szerda

Zeneiskola - karácsonyi koncertek

 A lányok zongorakoncertje hétfőn volt. Klárinak aznap még tartott a karantén, így nem mehetett. Márti ügyes volt, bár szegény annyira koncentrált sz első, nehezebb darabjára, hogy a második, könnyebbre kicsit elfáradt. Van ilyen. Érdekes volt látni, hogy több gyerek is, akikkel évek óta együtt tanulnak, hogyan fejlődnek. Nagyon szép darabokat hallottunk.


Kedden a fúvosok koncertje volt- furulya, fuvola. Szóló, duo, trio, kamara-előadások. Fantasztikus volt. Klári itt már játszhatott. Örömmel vitte az új fuvoláját, amit megdicsértek, milyen szép hangja van. 3 dalt játszott, de nem egyszerre, hogy bírja levegővel. Ügyes volt. Anna néni megbeszélte Magdi nénivel, hogy a zongoradarabjait is előadhassa. Ez a koncert vége felé történt meg. Addigra kicsit elfáradt, és a tökéletesen tudott darabjait sajnos nem sikerült úgy eljátszani, ahogy egyébként tudja. Hát a szétszabdalt előadásnak nem csak előnye, de hátránya is van. Mindazonáltal a koncertet mindketten nagyon élveztük. Sajnos csak én voltam ott a lányokkal, mert apa itthon volt Csillaggal, akit ilyen helyre egyelőre nem lehet elvinni.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése