Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2021. december 3., péntek

Megkoronázva - 2. folytatás

 Ma délelőtt hazahoztam Barnit.

Tegnap este mondta apjának, hogy náthás, nem érez szagokat. Én akkor már aludtam. Reggel aztán felhívtam, hogy bármennyire nem szeretné kihagyni a szalagavatón való éneklést, szólnia kell a tanároknak, hogy gáz van. Szólt. Letesztelték a suliban. Pozitív... A héten sokféle problémája volt, de nem gondolta, hogy baj van, csak amikor már nem érezte a szagokat... 

Szegénynek nagyon rosszul esett, hogy nem énekelhet. És zavarja, hogy minket is megfertőzhet. Pedig apja se fertőzött meg itthon senkit. Holnapra kaptunk időpontot Kalocsára hivatalos tesztre is. 

Klári  újra karanténba kerül. Nem örül neki... 

...

Barni gyorstesztje negatív, de a PCR pozitív lett. Hála Istennek, szinte semmi baja sincs. Ha a szaglása nem megy el, fel sem tűnik még önmagának sem, hogy covidos lett... így viszont 10 nap karantén, a tesztelés napjától számolva. 

...

Aznap, mikor Barni karanténja lejárt, elmentem igazolást kérni a dokinénihez. Ahogy hazaértem, Barni azzal fogadott, hogy fáj a feje. Lázat mértünk - 38,1. Estére a torka is fájt, másnapra a háta, lábízületei. A láza is magasabb volt - 39,1 , 38,9... Voltunk orvosnál, kapott antibiotikumot, megröntgenezték, de csak később lesz eredmény - vajon tüdőgyulladása is van-e... Szevasz szövődmény/felülfertőződés/akármi... 😰 maradtál volna házon kívül...

...

Röntgen negatív, tehát tüdőgyulladása nincs. Két nap láz után jobban lett, nyilván segített az antiniotikum.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése