Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2021. december 2., csütörtök

Sapka, sál

 Csillag nem szeret sapkában, sálban jól felöltözve lenni, csak egy kedvenc kendőszerű fejfedőben. Fogtam magam, és jó meleg polár anyagból varrtam neki sapkát, bebújós sálat. Vettünk rá felvarrható virágmintát is. Ezt már szereti, mert én csináltam neki, és egyedül is fel tudja venni. Közben pedig elég hideg is lett odakint, hogy igényelje a melegebb öltözetet. 

Zsombor hazajön: Milyen jó sapkát vettetek! 😆


Megirigyeltük Csillag sapiját, sálját. 😅

Ezért készítettem még a nagyoknak, apának és magamnak is sálakat (fekete, világoskék, bordó). Klári, Márti világoskék sapit is kapott, magamnak meg egy feketét varrtam, hogy legyen mit felvenni, ha temetésre kell menni (mert sajnos sokszor kell menni, folyamatosan mennek el gyülekezetünk kedves idősei...). 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése