Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2015. március 22., vasárnap

Gyöngyszem

Megintcsak Fb-os megosztás során került elém a videó, amit szeretnék itt is megosztani. Mindig nagy öröm a számomra, ha ismerősi körömből egy nagyszerű alkotást látok megszületni, főleg, ha zenéről van szó. Ez pedig egy valóban nagyszerű alkotás.
Főiskolás csoporttársam férje a csellistája a zenekarnak, mely a Bella Banda névre hallgat. Eddig nem tudtam róluk, de ezután remélem még sokat hallok felőlük. Egy Thököly Vajk (ma élő erdélyi költő, pedagógus) verset adnak itt elő.
Ha a képet nem látnám, maga a zene is magával ragadó. Népzenétől átitatott alkotás, a váltakozó lüktetése teljesen megbolondítja (jó értelemben), vagy inkább megfűszerezi az egészet. Egyszerű dallam, kristálytiszta előadás. Ha a képeket is nézem hozzá, még elragadóbb az egész. Nagyon tetszik, csak gratulálni tudok a zenei és képi alkotóknak, előadóknak! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése