Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2015. március 17., kedd

Gyerekeink sikerei :-)

A két nagyobbik matekversenyeken indult és egész ügyesen is szerepeltek. A Zrínyi matekverseny megyei fordulójában Barni a középmezőnyben végzett, Janka 43-ik lett. A MATEGYE megyei matematika versenyén Barni 14-ik, Janka 10-ik helyezett lett. :-)


A verseny eredményhirdetése Kecskeméten volt a Kodály iskolában. Én még nem jártam ott, mióta sok évvel ezelőtt kiköltöztek az új helyükre. Most nagy élmény volt belépni a falai közé. Gyönyörű az egész, varázslatos hangulata van. A díjátadón az iskola egyik kórusa is énekelt - hm... fantasztikus volt. Fegyelmezetten, kristálytisztán, csodálatosan daloltak nekünk. Meg is állapítottam, hogy nagy élmény lehet válogatott gyerekekkel dolgozni. Azért nem panaszkodhatom, mert a mi gyerekeinkkel elérni valami szép eredményt az pedig ennél sokkal nagyobb teljesítmény (hadd legyek szerénytelen egy kicsit :-D ). 

Versmondó versenyen is voltak a csimotáink - ilyenkor tavasszal rendezik meg a városi "Családiasan Petőfivel" szavalóversenyt. Ennek a házi fordulóján mind a 3-an elsők lettek, a városi versenyen Márti 3-ik, Janka első lett, Barni nem kapott helyezést. Azt kell mondjam, nagyon ügyesek voltak. Mindegyik a korához képest hosszú verset tanult meg és azt szépen el is mondta. Öröm a szüleiknek lenni! :-)


Zárójelben még megjegyezném, hogy Márti versét Klári is megtanulta, amíg hallotta, ahogy a nővére mondogatja, és az oviban el is mondta. Aztán persze itthon is. :-) Kis ügyeske :-)

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok a matekverseny eredményeihez és a szavalóversenyhez is. Eddig már Mamának is elszavalták a születésnapjára..... gondolom. Ügyesek!!!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a matekverseny eredményeihez és a szavalóversenyhez is. Eddig már Mamának is elszavalták a születésnapjára..... gondolom. Ügyesek!!!

    VálaszTörlés