Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2015. január 2., péntek

Híd

Amikor megépült, mindenki csuda lelkes volt -  40 km helyett csak 10 km a Városig... Akkor sikerült úgy lobbizni, hogy a hidat ingyenesen használhatta az egyszerű földi halandó. Ez volt 2007-ben.
Eltelt jó pár év, mindenki hozzászokott a nagy kényelemhez, mi is csak a híd létezése óta járunk igazából a Városba - nagy bevásárlás, kórház, színház, mozi...
Aztán jöttek a rémhírek és aztán maga a valóság - fizetni kell azért, ha a hídon át akarunk menni. Csupán azért, mert egy azóta sem elkészült, csak tervben létező autópálya része lesz egyszer, ha a tervből véletlenül valóság lesz. Ráadásul, mivel megyehatáron fekszik, két megye matricáját kell majd kifizetni érte, csak azért, hogy átmenjünk a hídon - a mi megyénken belül egyébként a legközelebbi autópálya is 70 km-re van... ki fog ott járni?!? Maximum hébe-hóba. Nem akarunk mi autópályázni, csak átkelni a hídon, ami kb. 3 km.  

IGAZSÁGTALANSÁG!

Ennyi erővel fizessen minden budapesti autós is, ha át akar kelni a hídjain, vagy legyen fizetős a dunaföldvári, a bajai és az összes többi híd is az országban! Mindegyik a folyón való átkelést szolgálja! Ha már visszatérünk a középkorba és HÍD-ADÓT kell fizetni, akkor fizessen mindenki, az egész országban, ne csak minket szívassanak!

Elkezdték maguk alatt vágni a fát... mert ami jogos az jogos, ami jogtalan, az meg jogtalan. Ami igazságos az igazságos, ami igazságtalan, az meg igazságtalan. És amikor az ember beleütközik az igazságtalanságba, akkor nyílik a bicska a zsebében és elkezd lázadni...

Szabad visszavonni ezt a képtelen és teljesen igazságtalan elképzelést!

2 megjegyzés:

  1. Elszállt, amit írtam sajna.... Nem értem, hogyan lehet, hogy értelmesnek gondolt emberek, törvényhozók, ilyen baromságokat találjanak ki, és tűzön vízen körösztül is viszik, gondolkodás nélkül. Kinek jó ez? Nincs elég elégedetlenség és elég ellenségünk? Minden áron fűrészelni akarják a fát maguk alatt?Előbb utóbb leszakad! Kár! Pedig mehetnének jobban és ésszerűbben is a dolgok.

    VálaszTörlés