Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2014. szeptember 11., csütörtök

Cikk az iskolánkról

Hétfőn vendégeink voltak a suliban - a Parókia Portál cikkírója és fotósa látogattak el hozzánk. Részt vettek a reggeli áhítaton, bekukucskáltak néhány órára (a 2. osztály énekórájára is :-) ), interjúkat és fotókat készítettek és tegnap már olvashattuk, milyennek látják az intézményünket. Meglepett, hogy e néhány óra ittlét alatt mennyire lejött nekik a lényeg. Cikküket olvasva igencsak büszke voltam :-). 

Munka közben - vonós hangszerek a hangszerek házában

a büszke igazgatóbácsi

2 megjegyzés:

  1. Azt mondta Zsuzsa, aki készítette az interjút, hogy olyan iskolába akar menni,ahol a gyerekekért van a munka,róluk szól minden. Akkor javasoltam, hogy menjenek Dunavecsére, és nem csalódtak. :)

    VálaszTörlés