Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2014. június 10., kedd

A legjobbak elkerülnek minket...

Tegnap óta Klári is lázas és rettenet van a torkában.
Ma Barni is belázasodott, a torka még csak fáj, de nem ronda...
...a gyógyszertár most belőlünk gazdagszik - Mártinak pl.  új antibigyó kell, mert a hétvégitől folyik a hasa, a többit meg nem sorolom... 
...nekem meg kész vannak az idegeim...
... már fel kell írnom, kinek mikor mit adtam, mert követhetetlen a lázcsillapítás menete...
...borogatás kézen-fejen...
... a lázmérőnk lerázhatatlan, max. 37,2-ig bírom lerázni, de akkor is izomlázam lesz tőle - ki volt az az igen hülye, aki beszüntette a higanyos lázmérőt????? (A digitális ugyanis nálunk mindig csal, tehát használhatatlan. Ez a másik meg... :-((((( )...

...Janka vajon megússza, vagy holnap ő lesz a következő????...
 Úgy látszik ez a tanév úgy ér véget, ahogy elkezdődött.

 



2 megjegyzés:

  1. Most olvasom, hogy mi van veletek. Remélem, eddig már jobban vagytok. Puszi az idegeidnek!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :-)
      Már alakulnak. Klári a legnehezebben, de mára talán ő is túl van a nehezén. Tele volt a szája gennyes hólyagokkal :-( - most már fogyogatnak...

      Törlés