Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2014. május 8., csütörtök

Dalok anyák napjára

Úgy 2-3 éve (nem emlékszem pontosan) válogattam egy nagy csokorra való anyák napi verset, énekelhető formába öntöttem őket, megtanítottam az iskolásoknak és elő is adtuk. Akkor nem készült róla felvétel. Most azonban két igen rövid versikét ismét elővettünk, és miután átismételtük/megtanultuk őket, fel is vettem. Nagy öröm volt látni, mennyire szerették énekelni a gyerekek! :-) A hatodikosok egyenesen követelték, hogy a többit is énekeljük át (ők tudták még azokat is). Ilyenkor örülök, és úgy gondolom, érdemes dolgoznia, alkotnia az ember lányának :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése