Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2014. május 17., szombat

Bkk-s story

Tegnap Budapesten jártam.
Ismét rájöttem, hogy tömegiszonyom van és klausztrofóbiám - tehát a metró nem a legmegfelelőbb közlekedési eszköz ebből a szempontból számomra. Viszont ezzel a leggyorsabb közlekedni, főleg, ha átszállnom sem kell. Így is 1/2 órát töltöttem e nemes járművön oda is, vissza is. A gyomrom egyben állt, és alig vártam, hogy ismét a felszínen legyek.
Egyébként a zenei továbbképzés utáni "konferenciára" mentem, ami egy remek előadásból és egy kis beszélgetésből állt, Újpesten. Mindenféleképpen megérte elmenni, még a gyomorgörcsök és egyéb kísérők ellenére is.
Hazafelé kilyukasztottam a maradék tömbjegyünk egyik utolsó darabját, és igyekeztem túljutni az ellenőrök falán. De fennakadtam. Az ellenőr közölte, hogy ez a tömb nem érvényes. ????? Hogyhogy? Mondtam neki, hogy én átolvastam rajta minden információt, és bizony az nincs ráírva, hogy meddig érvényes egy ilyen tömb. Ez éppen egy 2012-es maradék volt. Korábban is használtunk ezer éves maradék tömböket, soha, senki nem akadt ezen fönt. Erre közölte a pasi, hogy az ára is más, már sokkal többe kerül a tömbjegy is. ÉS? Annak idején megfizettem az árát, mért baj, hogy most akarom elhasználni? No, de fáradt voltam ahhoz, hogy hosszabb vitába keveredjem vele, így inkább vettem egy jegyet. ÉS akkor rájöttem, miért lett figyelmes a jegyemre. Eddig, éveken keresztül narancssárga jegyeket bocsátottak ki, tehát nem lehetett tudni, mikori a jegy. Most viszont lila a jegy (hogy mióta, azt nem tudom, nem járunk sűrűn Pestre).
Nos, innen üzenem a BKK-nak, hogy jobban tenné, ha a tömbjegyeken feltüntetné, meddig lehet azokat felhasználni, mert így sok félreértéstől és vitától (s miegyébtől) mentené meg az utazóközönséget meg az ellenőröket is. Egyébként jogilag hol az igazság ebben az ügyben?

(Hazajöttem, ettem és lefeküdtem aludni - 12 órát aludtam... lehet, hogy kissé kimerültem?)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése