Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2014. március 17., hétfő

Szabad a vásár

Helyi amatőr színjátszóink ismét megörvendeztették városunk lakóit egy színdarab előadásával a Március Idusa hétvégéjén. Rejtő Jenő - Szabad a vásár című bohózatát tanulták meg és adták elő. Miután drága párom is szerepelt a darabban, mi családilag a főpróbát néztük meg, mivel ott nincs annyi ember, nem baj, ha a gyerekek beszólogatnak vagy kicsit rendetlenebbek, viszont az előadás már majdnem az igazi. 
Kicsit tartottam a darabtól, mert az erkölcsisége, hát hogy is mondjam... nem a legszimpatikusabb. Azért a végén a bűnösök itt is elnyerik méltó büntetésüket... 
Végtére is igen szórakoztató darab a sikamlóssága ellenére is (sokaknak épp azért). És bizony megint csak azt kell mondanom, hogy hiába amatőrök játszottak benne, mégis felérnek egy-egy hivatásos színésszel. Élvezet nézni őket, bármit is adnak elő. Amíg egy rendes színház nekem általában csalódást okoz, ezt itthon még egyszer sem mondhattam el. :-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése