Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2013. december 8., vasárnap

Janka is ügyeskedik :-)

A hétvégén iskolánk küldöttsége Kiskunhalason járt a Református iskolák országos sakk- és pingpong versenyén.
Mind a két nagyunk ment sakkozni. Fárasztó hetünk volt, de a lelkesedésük ennek ellenére igen nagy volt. Mindketten nyertek meccset, úgy jöttek pénteken haza, de szombaton még volt néhány meccsük. 
Hajnalban arra ébredtem, hogy Barni sír és hív - görcsölt a hasa és a feje. Nagyszerű. Akkor most hogyan tovább - apa vinni akarta, én meg nem nagyon akartam, mert láttam, mennyire fáradt és nem jól van. Végül meggyőztük apát, hogy jobb, ha itthon marad, mert ki tudja mi lesz, de ilyen állapotban biztosan nem tudna odafigyelni a sakkozásra. Az lett, hogy itthon maradt, aludt egy hatalmasat. A fejgörcsére kénytelen voltam gyógyszert adni, mert nem akart elmúlni, de a hasa lassan engedett. Még délután is aludt egy nagyot - nem merült ki szegénykém, egyáltalán.... (azóta kutya baja :-)
Janka viszont szombaton is ügyeskedett - csapatban második lett a lányokkal, egyéniben harmadik lett :-)
A pingpongos küldöttségünk is ügyes volt, csapatban másodikak lettek, az egyik fiú pedig egyéniben lett harmadik. :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése